Situaţiile în care persoanele care au de plătit rate şi nu le mai plătesc, nu sunt izolate - aceste datorii fiind aferente unui contract încheiat cu o instituţie bancară sau cu o companie de la care au primit diverse servicii. Într-un astfel de context, creditorii iniţiali (banca/companie servicii) aleg să cesioneze creanţele, fără să fie necesar să ceară acordul persoanei cu datorii, debitele urmând să fie gestionate de o companie care se ocupă cu managementul creanţelor, precum KRUK România.

Transferul gestionării datoriei de la creditorul iniţial la KRUK este anunţat printr-o înştiinţare pe care clientul o va primi în formă scrisă. Lesne de înţeles că în momentul în care are loc cesiunea, KRUK primeşte de la creditorul iniţial inclusiv datele de contact ale persoanelor cu datorii, pentru a putea iniţia comunicarea cu acestea.

Comportamentul oamenilor cu datorii este diferit în astfel de cazuri. Unii ignoră notificarea pe care o primesc de la KRUK, fără să realizeze că astfel resping şi soluţii pentru evitarea executării silite oferite de această companie. Alţii, dau curs notificării şi acţionează responsabil, contactând compania. În acest demers pot folosi funcţiile de contact de pe e-kruk.ro, în mod special chat şi email, pentru a primi ajutor sau clarificări.


Cesiunea datoriei către KRUK este însoţită de o serie de beneficii pentru clienţi

Cei care iau în serios înştiinţarea pe care o primesc despre cesiune, se vor bucura rapid de mai multe beneficii KRUK.


Angajamentul de plată este un avantaj important pentru clienţii KRUK

Acest document face posibil ca plata în rate la KRUK să fie plătită eşalonat, lunar. Cel mai important avantaj al semnării documentului ţine de faptul că valoarea ratelor este stabilită de client.

Practic, oamenii cu dosare gestionate de companie ştiu cel mai bine cât îşi pot permite să plătească lunar, în funcţie de veniturile pe care le au. În mod cert, în plata datoriilor nu se poate lua în calcul "poate vor fi plătite". Acestea trebuie să fie plătite, iar faptul că pot fi achitate în rate uşor de suportat este un avantaj semnificativ pentru clienţii cu datorii.


Prin Programul Dorinţe Împlinite şi altele similare, KRUK îşi răsplăteşte clienţii

KRUK răsplăteşte clienţii responsabili cu premii importante – Programul Dorinte Implinite fiind un exemplu elocvent. Clienţii care îşi plătesc la timp ratele primesc puncte de loialitate cu care pot achiziţiona diverse coduri cadou pentru plata ratelor sau pentru achiziţia de produse/servicii de la partenerii din Benefit System (Programul Dorinţe Împlinite se accesează din platforma BenefitSystem; printre parteneri se numără farmacii, clinici medicale şi dentare, restaurante, săli de sport, operatori de turism etc.).

Dorinte Implinite nu este singurul Program prin care compania răsplăteşte loialitatea clienţilor săi. Recent, s-a încheiat şi concursul „Calendarul cu surprize”, desfăşurat în perioada sărbătorilor de iarnă, în cadrul căruia s-au câştigat 22 de premii – vouchere digitale cu valori importante.


Plata online este un alt avantaj pe care KRUK îl oferă clienţilor săi

eKRUK este o platformă online pe care clienţii îşi pot plăti în siguranţă, confortabil şi rapid ratele. Plătind online, clienţii au control asupra plăţilor pe care le fac, câştigă timp pentru că evită aglomeraţia din fata ATM-urilor sau ghişeelor. Online pot face plăţi la ce oră îşi doresc, pot să plătească rata din orice locaţie, chiar şi din străinătate.