In cadrul studiului au fost intervievati peste 1.200 de manageri cu functii de conducere din mai multe industrii si tari, precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Germania, India, China, Australia, Danemarca, Suedia, Finlanda si Norvegia. Studiul a inclus si interviuri aprofundate cu manageri care iau masuri de crestere a colaborarii si a productivitatii in randul angajatilor care lucreaza in birouri de tip open space.
Rezultatele principale au fost urmatoarele:
- Angajatii isi doresc sa isi poata desfasura munca fara intreruperi. Beneficii precum mancarea gratuita sunt mult mai putin importante pentru ei decat posibilitatea de a se concentra fara a fi intrerupti.
- Integrarea dispozitivelor tehnologice a progresat, dar inca nu s-a finalizat. Managerii se asteapta ca angajatii sa fie conectati la munca lor de la birou in permanenta, insa doar 40% dintre acestia spun ca dispozitivele pe care le folosesc acasa sunt compatibile cu echipamentele si aplicatiile de la birou.
- Conexiunea constanta poate duce la un comportament obsesiv si poate cauza epuizare. Peste o treime din angajati isi folosesc obsesiv dispozitivele tehnologice, din nevoia de a fi la curent cu cele mai noi informatii sau din cauza presiunii sociale.
- Managerii nu observa problemele. Aproape doua treimi dintre ei spun ca angajatii lor dispun de tot echipamentul de care au nevoie pentru a nu fi distrasi la birou, in timp ce mai putin de o jumatate dintre angajati sunt de acord cu aceasta afirmatie.
Potrivit unui comunicat remis 9am, rezultatele studiului includ si recomandari pentru companii, pentru ca acestea sa isi ajute angajatii sa fie mai productivi, asa cum isi doresc si ei:
- Managerii ar trebui sa initieze un dialog cu angajatii, pentru a stabili exact care sunt nevoile acestora la locul de munca sau pentru a lucra de acasa si de ce echipamente au nevoie.
- Companiile ar trebui sa se asigure ca angajatii dispun de echipamentul si aplicatiile necesare pentru a putea lucra de oriunde.
- Companiile ar trebui sa le ofere angajatilor locuri linistite, spatii si echipamente adecvate pentru a se putea concentra pe ce au de facut.
- Companiile ar trebui sa isi incurajeze angajatii sa se deconecteze dupa terminarea programului, pentru a gasi un echilibru intre job si viata personala.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Analiza Oxford Economics. Cum poti creste productivitatea si satisfactia angajatilor.