"Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au in piata de cosmetice. De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic", a declarat intr-un comunicat directorul general al companiei, Mircea Turdean, remis MEDIAFAX.

Producatorul de cosmetice vizeaza sa-si sporeasca afacerile in acest an prin consolidarea principalelor sale branduri pe piata, dar si prin lansarea de noi produse. Farmec vrea sa deschida noi magazine, atat stradal, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti.

Anul trecut, compania a lansat pe piata trei noi game de produse. Totodata, are din 2015 parteneriate cu firme din Franta, Grecia, Italia si Spania, pentru comercializarea produselor Farmec atat catre romani, cat si catre straini.

Farmec detine in prezent sase magazine in tara, in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures.

Produsele cosmetice ale companiei sunt comercializate in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuwait si Canada.