Anterior celor doi ani de scadere, volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania s-a situat in 2012 la 162,7 milioane de navete, dupa un avans de 2% raportat la 2011. In 2013, volumul a coborat la 148,5 milioane de navete, iar in 2014 la 139,2 milioane de navete.
Unitatea de masura luata in considerare de Coca-Cola, naveta, reprezinta 24 de doze de bautura racoritoare sau 5,678 de litri, scrie MEDIAFAX.
"Volumul din Romania a crescut cu 11%, cu rezultate bune la toate categoriile (de produse, n.r.). Aceasta crestere urmeaza unui declin de 6% in anul anterior. Evolutia pe segmentul bauturilor carbogazoase a fost alimentata de marcile Coca-Cola si Fanta, sustinute de noul ambalaj 1,25 litri destinat magazinelor. Segmentul apa al companiei a crescut cu 7% (...)", se arata intr-un raport al grupului Coca-Cola HBC.
La nivel de grup, volumul vanzarilor a crescut cu 3%, la 2,055 miliarde de navete. Profitul net a consemnat un declin de 5%, la 280 milioane de euro, in contextul in care veniturile nete din vanzari au fost mai mici cu 2,5%, la 6,35 miliarde euro, ca urmare a unui impact negativ de aproximativ 5% al cursului de schimb.
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai importanti imbuteliatori ai grupului american Coca-Cola dupa volumul vanzarilor. Compania are afaceri in 28 de tari din Europa, Asia si Africa, deservind o populatie de aproximativ 590 milioane de persoane.
In Romania, Coca-Cola HBC detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania: Vanzarile Coca-Cola, in crestere cu peste 10%.