Evaluata la 170,276 miliarde de dolari, Apple si-a marit valoarea brandului cu 43%, in timp ce Google a inregistrat o crestere de 12%, la 120,314 miliarde de dolari.
Primele 10 pozitii sunt completate, in ordine, de Coca-Cola, Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, McDonald’s si Amazon, care a intrat pentru prima oara in top 10, cu o valoare a brandului de 37,948 miliarde de dolari.
Alte cinci branduri au intrat pentru prima oara in top 100 de branduri, respectiv Lego (locul 82), PayPal (97), MINI (98), Moet&Chandon (99) si Lenovo (100). Lenovo este al doilea brand din China care figureaza in topul Interbrand. Primul a fost Huawei (locul 88),care a intrat in clasament in 2014.
Topul din acest an este dominat de companiile IT si auto, care ocupa impreuna 28 de pozitii. Brandurile companiilor din sectorul tehnologic reunesc peste o treime din acest top, respectiv 22,6% din valoarea cumulata a celor 100 de branduri, scrie MEDIAFAX.
Cele mai mari cresteri ale valorii brandului au fost inregistrate de Facebook (locul 23, +54%), Apple (locul 1, +43%), Amazon (locul 10, +29%), Hermes (locul 41, +22%) si Nissan (locul 49, +19%).
La realizarea clasamentului, Interbrand a luat in considerare o serie de factori precum performantele financiare, puterea brandului de a influenta consumatorii si capacitatea de a impune preturi ridicate.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Apple si Google, cele mai valoroase branduri din lume.