Compania chineza cu sediul in Shenzhen, care concureaza cu producatorul suedez de retele Ericsson pentru pozitia de lider pe aceasta piata, a obtinut la sase luni o marja operationala de 18%, comparativ cu 18,3% in urma cu un an.

"Huawei a obtinut o crestere solida pe toate segmentele de afaceri", a afirmat directorul financiar Meng Wanzhou, intr-un comunicat, referindu-se la segmentele de telecomunicatii, dispozitive destinate consumatorilor si produse pentru companii. Pentru acest an, Huawei are ca obiectiv o crestere de 20% a veniturilor la nivel global, scrie MEDIAFAX.

Huawei a obtinut anul trecut o crestere de 19% a veniturilor in primul semestru. Pe ansamblul anului 2014, marja operationala a fost de 11,9%.
Pana in 2018, Huawei vrea sa ajunga la venituri anuale in valoare de 70 de miliarde de dolari, ceea ce inseamna o crestere de circa 10% pe an. In 2014, compania a obtinut o crestere a veniturilor de 21%.