Potrivit sursei citate, noul algoritm care va fi implementat de motorul de cautare va favoriza site-urile care au versiuni pentru dispozitive mobile - pagini care afiseaza textul cu litere mai mari, au link-uri pe care se poate da usor click si care se afiseaza corect indiferent de marimea ecranului pe care sunt accesate -, care vor fi afisate mai sus in lista de rezultate ale cautarilor online efectuate de pe telefoane mobile si tablete.
Site-urile care nu au versiuni adaptabile ecranelor dispozitivelor mobile vor fi afisate in pozitii mai slabe in topul cautarilor Google. Business Insider precizeaza ca aproximativ 60% din traficul online este efectuat in prezent de pe dispozitive mobile, iar Google vrea ca utilizatorii sai sa aiba o experienta de navigare cat mai buna in momentul in care acceseaza un link pe telefonul mobil sau pe tableta, scrie MEDIAFAX.
Compania Google a anuntat schimbarile privind algoritmul in luna februarie, oferind administratorilor de site-uri aproape doua luni si o multime de informatii pentru a face modificarile necesare paginilor web astfel incat sa nu riste sa dispara din listele de rezultate ale cautarilor de pe mobil.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Google modifica algoritmul de afisare a rezultatelor cautarilor.