Chestionarul a fost realizat de compania Orange, in cadrul proiectului #parintilascoala, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX. Acelasi chestionar arata ca principalele motive pentru care parintii acceseaza internetul sunt comunicarea cu cei dragi si transferul de date, dar si faptul ca isi doresc sa se informeze din resurse online, usor accesibile. Laptopul si computerul sunt dispozitivele aflate la indemana parintilor pentru sesiunile online, iar cei mai pasionati doresc sa afle cum ar putea utiliza un smartphone sau o tableta pentru aceleasi nevoi.
Orange a lansat la inceputul lunii februarie campania #parintilascoala, cu ajutorul careia isi propune sa aduca noile tehnologii mai aproape de parinti. Astfel, pe parcursul celor trei saptamani de campanie, au fost incarcate in platforma peste 100 de povesti, evaluate ulterior de un juriu format din specialisti in comunicare digitala si social media. Castigatorii au obtinut un loc in tabara de cursuri digitale #parintilascoala, care are loc intre 13 - 15 martie.
Orange a lansat la inceputul lunii februarie campania #parintilascoala, cu ajutorul careia isi propune sa aduca noile tehnologii mai aproape de parinti. Astfel, pe parcursul celor trei saptamani de campanie, au fost incarcate in platforma peste 100 de povesti, evaluate ulterior de un juriu format din specialisti in comunicare digitala si social media. Castigatorii au obtinut un loc in tabara de cursuri digitale #parintilascoala, care are loc intre 13 - 15 martie.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sondaj: 4 din 5 parinti au nevoie de ajutor pentru a folosi noile tehnologii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sondaj: 4 din 5 parinti au nevoie de ajutor pentru a folosi noile tehnologii.