Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, in timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari. In precedenta editie a studiului, Google se afla pe pozitia a doua.
Brandurile din sectorul tehnologic domina primele pozitii ale topului, transmite MEDIAFAX.
Google si Apple sunt urmate in top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde dolari) si Amazon (64,3 miliarde dolari).
Unele dintre marile companii din IT nu au reusit, insa, sa intre in top zece.
Astfel, brandul Facebook valoreaza 36 de miliarde de dolari si se afla pe locul 21, in urma unei cresteri de aproape 70% fata de anul anterior. Cresterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo si Siemens a fost mai limitata, de 21%, 44% si 36%.
Printre brandurile intrate in top in aceasta editie se numara Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14 miliarde de dolari, si LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Google a devenit cel mai valoros brand din lume.