Potrivit theguardian.com, FB Newswire este in fapt un agregator de stiri si informatii de ultima ora care sunt distribuite pe retele de socializare de persoane si companii din intreaga lume.

FB Newswire este un produs destinat jurnalistilor dezvoltat in parteneriat cu Storyful, o companie care selecteaza si distribuie "cele mai relevante si de incredere" informatii postate pe platformele de socializare online.

Storyful, care a fost infiintata in anul 2010, a fost cumparata de grupul News Corp. in decembrie 2013 cu aproximativ 18 milioane de euro.

Potrivit lui Andy Mitchell, responsabil in cadrul Facebook de parteneriatele cu grupurile de media, noul produs FB Newswire va agrega continut de ultima ora publicat pe Facebook de persoane si companii din toata lumea, respectiv fotografii originale, inregistrari video si status-uri actualizate de persoane aflate in prima linie a unor evenimente majore, precum protestele, alegerile si evenimentele sportive. Toate aceste informatii vor fi actualizate in timp real si vor putea fi folosite de jurnalisti in relatarile lor, a mai spus Andy Mitchell.

Noul serviciu FB Newswire poate fi accesat atat pe reteaua de socializare Facebook (https://www.facebook.com/FBNewswire), cat si pe platforma de microblogging Twitter (@FBNewswire).

Facebook a raportat venituri de 2,5 miliarde de dolari pentru primul trimestru al anului, in urcare cu 72%, si un profit net de 642 milioane de dolari, triplu fata de nivelul din perioada corespunzatoare din 2013, datorita cresterii puternice a afacerilor in zona publicitatii pe platforme mobile, dupa cum a informat joi Bloomberg.

De asemenea, Facebook a raportat 1,28 de miliarde utilizatori activi la sfarsitul lunii martie, reprezentand aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel global. La sfarsitul anului trecut, reteaua de socializare raporta 1,23 miliarde utilizatori activi.