In acest interval, H&M a deschis in Romania doua magazine si a ajuns la o retea de 30 de unitati pe piata locala, se arata intr-un comunicat al companiei. In primele trei luni ale anului fiscal anterior, H&M a inregistrat in Romania vanzari de 21 milioane de euro. Vanzarile includ TVA. Cresterea vanzarilor calculata in lei s-a situat la 29%, transmite MEDIAFAX.
In anul fiscal 2013, incheiat in noiembrie, vanzarile din Romania ale H&M au avansat cu 41%, la 101 milioane euro, dupa ce a deschis 9 magazine in perioada respectiva, ajungand la o retea de 28 de unitati.
La nivel de companie, vanzarile au crescut cu 13%, la 4,21 miliarde de euro, in timp ce reteaua de magazine a ajuns la aproape 3.200 de unitati, din care peste 100 in regim de franciza. Profitul companiei suedeze a crescut in intervalul analizat cu 8%, la 300 de milioane de euro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 32% in ultimele trei luni.