In 2008, ultimul an de boom al economiei romanesti, Carrefour Romania inregistra o crestere cu 37% a vanzarilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro in 2007. Ulterior, compania a avut doi de scaderi, cu un minim de 930 milioane euro in 2010, dupa care vanzarile au revenit pe crestere usoara, pana la 955 milioane euro in 2011 si 986 milioane euro in 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.

Vanzarile sunt raportate fara TVA.

In 2013, Carrefour a mizat pe extinderea retelei de magazine de proximitate Express, deschizand 38 de unitati noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market si un magazin online, scrie MEDIAFAX.

In prezent, Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 165 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express si un magazin online.

In decembrie anul trecut, Tribunalul Bucuresti a aprobat cererea de intrare in insolventa a Carrefour Romania din partea unui furnizor care avea de recuperat de la retailer o datorie de circa 800.000 de lei. Ulterior, in ianuarie, Carrefour a obtinut in instanta suspendarea temporara a procedurii de intrare in insolventa.

Grupul francez deruleaza activitatile din Romania prin intermediul a patru companii: Artima, Carrefour Property, Carrefour Merchandising si Carrefour Roumanie.

Prezent in peste 30 de tari cu aproape 10.000 de magazine, proprii si in franciza, Carrefour a raportat un profit operational de 2,24 miliarde euro pentru anul trecut, in urcare cu 9,8% la cursuri valutare constante, datorita revigorarii afacerilor din Franta. Vanzarile, fara TVA, au crescut anul trecut cu 2% la cursuri valutare constante, la 74,88 miliarde euro.