Brandurile de bere situate pe segmentul mainstream (de mijloc) de pret au ramas cele mai vandute in Romania anul trecut. Astfel, Timisoreana, Goldean Brau, Bergenbier, Albacher si Skol si-au disputat o industrie in care s-au vandut anul trecut 18,2 milioane de hectolitri de bere, respectiv un consum de 89 de litri per capita.
Trei branduri de bere inregistreaza vanzari mai mari de 100 de milioane de euro (Timisoreana, Bucegi si Ciucas), respectiv au o cota de piata in volum de peste 10%. Timisoreana ramane lider de piata, iar in perioada ianuarie - iunie 2011 brandul din portofoliul SABMiller fusese cel mai vandut in consumul casnic (retail in valoare), conform datelor GfK Romania.
Trei branduri de bere inregistreaza vanzari mai mari de 100 de milioane de euro (Timisoreana, Bucegi si Ciucas), respectiv au o cota de piata in volum de peste 10%. Timisoreana ramane lider de piata, iar in perioada ianuarie - iunie 2011 brandul din portofoliul SABMiller fusese cel mai vandut in consumul casnic (retail in valoare), conform datelor GfK Romania.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cea mai vanduta bere din Romania. Orice roman a incercat-o macar o data.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cea mai vanduta bere din Romania. Orice roman a incercat-o macar o data.