Lantul american de cafenele Starbucks, prezent si in Romania, va lansa impreuna cu Danone un iaurt co-branded, care va putea fi cumparat din unitatile Starbucks si din diverse lanturi de retail, au anuntata cei doi parteneri, citati de economica.net.
Primul produs, un parfait cu iaurt grecesc, va fi lansat in cafenelele Starbucks incepand cu primavara anului viitor, iar din 2015 produsele vor putea fi cumparate si din magazinele alimentare.
Primul produs, un parfait cu iaurt grecesc, va fi lansat in cafenelele Starbucks incepand cu primavara anului viitor, iar din 2015 produsele vor putea fi cumparate si din magazinele alimentare.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Starbucks si Danone, un parteneriat cu gust de iaurt.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Starbucks si Danone, un parteneriat cu gust de iaurt.