Iahturi, masini de lux, femei frumoase. Ingrediente care fac reteta numita Monte Carlo. Stralucirea lor este mai mare insa la finalul acestei saptamani, pentru ca in capitala monegasca a venit Marele Circ. Grand Prix-ul de la Monte Carlo reprezinta cursa anului pentru public, sponsori si mass-media.

Cei peste un milion de telespectatori, a treia cifra de audienta dupa Jocurile Olimpice si Campionatul Mondial de Fotbal, confirma traditia, stilul si faima competitiei de legenda. Aici, traseul este pe strazi obisnuite, cu viraje stranse si cu glisiere de protectie pe margine, ce pot transforma orice greseala de pilotaj intr-un adevarat dezastru. La Monte Carlo tribunele sunt inlocuite de iahturi luxoase, unele dintre ele apartinand chiar protagonistilor cursei.

Aceasta este etapa in care se vorbeste cel mai mult de bani, de lux, de fite. Dupa ce anul trecut monoposturile Jaguar au purtat cate un diamant de 250.000 de dolari, acum pilotii de la McLaren vor avea incrustate castile cu astfel de pietre pretioase. Michael Schumacher si-a asigurat bratele, fiecare pe cate 8,28 milioane de dolari. Pe langa astfel de extravagante, stirile care tin strict de cursa trec in planul doi. Conteaza doar cine castiga.