Prin intermediul lui Phelps, Subway va desfasura o campanie de promovare a restaurantelor sale ca destinatie pentru satisfacerea unor pofte culinare, dar si ca alternativa de mancare sanatoasa. Lantul Subway este popular in Statele Unite an special pentru sandwhich-urile pe care le comercializeaza.
Decizia lui Phelps vine dupa ce, in perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a castigat un numar fara precedent de medalii de aur (opt la numar), sportivul a cochetat cu alt lant de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de alta parte, in august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate in portofoliul General Mills - companie ce detine, printre altele, si cerealele Cheerios. Atunci, inotatorul a semnat un contract cu Kellogg si si-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa si Speedo.
Decizia lui Phelps vine dupa ce, in perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a castigat un numar fara precedent de medalii de aur (opt la numar), sportivul a cochetat cu alt lant de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de alta parte, in august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate in portofoliul General Mills - companie ce detine, printre altele, si cerealele Cheerios. Atunci, inotatorul a semnat un contract cu Kellogg si si-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa si Speedo.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Michael Phelps, imaginea unui lant de fast-food.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Michael Phelps, imaginea unui lant de fast-food.