Noua identitate vizuala a fost conceputa gratuit si include site-ul www.frbaschet.ro si un logo. Reprezentatii agentiei McCann Erickson spun ca, in prezent, se lucreaza la o strategie de comunicare de lunga durata pentru Federatia Romana de Baschet.
"Suntem convinsi ca, in forma actuala, site-ul va reprezenta un factor important in cresterea notorietatii acestui sport in Romania. Va deveni, practic, un panou public de informatii pentru baschetul romanesc", a spus Mihaela Cerchez, Account Manager la MRM Partners, agentia care a realizat site-ul Federatiei.
Printre clientii agentiei se mai numara Coca-Cola, Nestlé, Mobifon, Interbrew, L’Oréal, JTI/RJR si Excelent.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului McCann Erickson da un nou look Federatiei Romane de Baschet.