"In ciuda avertizarilor catre operatorii economici de pe litoral, serviciile turistice nu au fost asigurate corespunzator de unii dintre acestia. In urma controalelor, dar si a sesizarilor facute de turisti, am aplicat amenzi in valoare totala de peste 630.000 de lei", a precizat presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Dan Vlaicu.
Turistii sositi pe litoral in aceasta vara au reclamat curatenia camerelor, absenta gramajelor pe portii din listele de meniu, accesul contra cost la piscina hotelului in care erau cazati, precum si faptul, in privinta serviciilor de agrement, nu au primit toate informatiile legate de inchirierea unui ski-jet sau moto-scuter.
ANPC a contabilizat, in total, aproape 300 de reclamatii din partea turistilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Alimente expirate si camere degradate pe Litoral si in Delta.