Nu trebuie sa ne intalnim la sfarsitul saptamanii si sa organizam seri de YouTube, in care toata lumea pune clipul preferat, desi o facem, si, mai ales, nu trebuie sa ne dam linkuri pe mail sau messenger. Atata vreme cat avem o platforma web care ne permite sa facem asta eficient si cursiv. Delicious, serviciul de recomandari sociale al Yahoo! a facut pasul decisiv in castigarea pietei si, chiar daca au facut din asta o marca a "web 2.0", au renuntat la puncte, intrand intr-o noua etapa.
Faptul ca serviciul cumparat de Yahoo! in urma cu trei ani si-a asumat, in sfarsit, rolul de lider al pietei de impartasire de linkuri, a fost excelent primit de comunitate. Noul Delicious, in primul rand, mai rapid decat versiunea anterioara. Cele peste 5 milioane de utilizatori beneficiaza acum de o arhitectura a serverelor mult mai scalabila, responsiva si stabila.
Cautarile sunt si ele mai rapide si au mai multe optiuni avansate, permitand cautarea atat printre tag-urile proprii cat si printre cele strict ale retelei tale de contacte.
Unul dintre serviciile definitorii pentru revolutia sociala a internetului, Delicious e definitoriu pentru tot ce inseamna si presupune "impartasire". Daca traducem, fidel, "sharing".
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Delicious, mai social si fara puncte.