"In ceea ce priveste zona Olteniei, exista foarte multe sesizari care privesc furnizorul de energie electrica. Este vorba despre facturi care au fost incarcate, despre modul in care sunt prezentate informatiile, facturile nu sunt explicite, oamenii nu le inteleg, intreruperea curentului electric pe perioade foarte lungi, defectarea aparatelor electrocasnice din cauza fluctuatiilor de curent si nedespagubirea la timp", a spus Dan Vlaicu.

Acesta a precizat ca probleme similare au fost sesizate si in zona Moldovei, dar dupa o intalnire a firmei furnizoare de energie electrica cu reprezentantii ANPC situatia s-a imbunatatit. „Aceleasi probleme se intamplau si in Moldova, acolo unde Electrica Moldova era reclamata la noi pentru acelesi probleme. Am stabilit o intalnire intre autoritate si ei, dupa care a scazut numarul reclamatiilor, s-au imbunatatit modul de efectuare al serviciilor, modul de prezentare al facturii si relatia cu consumatorii“, a mai spus Vlaicu.

Totodata, presedintele ANPC a mai precizat ca o astfel de intalnire va avea loc si in Dolj, cel mai probabil in luna septembrie. "Acelasi lucru trebuie sa se intample si in Dolj. Vom prelua reclamatiile venite din toata zona Olteniei si le vom analiza, vom stabili ce masuri ar trebui sa stabilim pentru remedierea deficientelor si vom avea, probabil in septembrie, o intalnire impreuna cu domnul prefect cu cei de la CEZ Oltenia, pentru a le pune in vedere deficientele pe care le au si faptul ca trebuie sa le remedieze", a mai spus Dan Vlaicu.