„Este vorba despre firme mari precum Unilever, Mars, Nestle, Coca-Cola“, explica europarlamentarul Magor Imre Csibi, care a organizat saptamana aceasta o dezbatere la Parlamentul European despre noul sistem de etichetare a alimentelor propus de Comisia Europeana pentru aplicare in tarile Uniunii Europene.
Acest nou sistem presupune afisarea pe partea din fata a produselor, si nu pe verso, a unor elemente esentiale pentru sanatatea consumatorilor: numarul de calorii, continutul de grasimi, carbohidrati (cu referire la zahar), sare si acizi grasi saturati, cu un font suficient de mare pentru a putea fi citit usor.
Acest nou sistem presupune afisarea pe partea din fata a produselor, si nu pe verso, a unor elemente esentiale pentru sanatatea consumatorilor: numarul de calorii, continutul de grasimi, carbohidrati (cu referire la zahar), sare si acizi grasi saturati, cu un font suficient de mare pentru a putea fi citit usor.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Etichetele vor fi lipite pe partea din fata a produselor .
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Etichetele vor fi lipite pe partea din fata a produselor .