30 octombrie 2007. Gherla. Marin Mitrica efectua un zbor de verificare cu un MIG-21 Lancer. O zi ca oricare alta. La turnul de control se afla, absolut intamplator sotia lui Mitrica, care-i coordona si aproba manevrele. Mitrica ajunge la 6.500 de metri, dar ceva nu era in regula.
"Mi-a disparut cupola, in maniera cea mai proprie a cuvantului, a expresiei" a precizat Marin Mitrica, locotonetul comandor.
Sticla din cabina pilotului a fost sparta de unul din cele patru obiecte ciudate. Pilotul a fost ranit, iar resturile de geam i-au ricosat in masca de oxigen, foarte aproape de ochi. Specialistii au exclus rand pe rand toate ipotezele.
"Am analizat posibilitatea lansarii de rachete, de trageri cu tunuri ale artileriei terestre, dar aseamenea activitati nu au fost desfasurate in timpul zborului. Pasari nu puteau fi, pentru ca in Europa nu exista pasari care sa zboare la aceasta inaltime", a mai adaugat Nicolae Grigorie, locotonent-colonel.
Despre autor:
Sursa: Realitatea
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro