Cei de la OMS spun ca este vorba de protejarea a circa 1,8 miliarde de tineri care sunt tinta “metodelor promotionale subtile” ale producatorilor de tigarete care cheltuiesc “miliarde de dolari” pentru “a atrage tinerii catre produsele lor care genereaza dependenta”. “Pentru a putea supravietui, industria tabacului trebuie sa inlocuiasca consumatorii care mor sau care se lasa de fumat cu noi fumatori pe care trebuie sa ii recruteze atunci cand sunt tineri”, a explicat Margaret Chan, director general al OMS.
In acest scop, industria tutunului “prinde in capcana milioane de tineri in intreaga lume, cu consecinte potential devastatoare pentru sanatatea lor”, a spus aceasta.
In acest scop, industria tutunului “prinde in capcana milioane de tineri in intreaga lume, cu consecinte potential devastatoare pentru sanatatea lor”, a spus aceasta.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului OMS interzice publicitatea la tutun.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului OMS interzice publicitatea la tutun.