Bourdain a explicat pe blogul sau (http://anthony-bourdain-blog.travelchannel.com) de ce a considerat experienta in Romania drept una ingrozitoare. El spune ca, si fara camerele de luat vederi, au existat cazuri in care, in restaurante aproape goale, la intrebarea daca exista mese libere, raspunsul dat de chelneri a fost un „nu“ categoric. Povestea a fost si mai complicata in cazul incercarilor de a filma in localuri, „nu-ul“ fiind unul instinctual. „Cita vreme personalul lucreaza mai degraba pentru salariu decit pentru bacsis, nimeni nu pare sa fie interesat sa dezvolte afacerea, sa si-o promoveze sau chiar sa cistige mai multi bani“, apreciaza Bourdain.
Acesta continua sa faca praf mincarurile si serviciile din Romania, aratind ca, desi a calatorit si a realizat emisiuni in peste 50 de tari, Romania nu intra nici macar in primele 40 din punctul de vedere al ospitalitatii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romania, facuta praf pe Travel Channel.