Pe perioada celor cinci zile de conferinta studentii interesati de intelegerea mecanismelor care fac sa functioneze agentiile de publicitate vor lua contact cu cu personalitati marcante din industrie, care le vor prezenta atat aspectele bune, cat si cele mai putin bune ale fiecarui departament. Conferintele AdRevolution isi propun de asemenea sa stabileasca o comunicare intre audienta si vorbitori, dar si sa ofere participantilor informatii de actualitate din partea unor persoane relevante.

Cele cinci zile ale evenimentului vor avea tematici diferite bazate pe componentele esentiale ale agentiilor de publicitate. Astfel, zilele evenimentului vor fi, in ordine: ziua dedicata clientilor, ziua de strategie si research, ziua de creatie, ziua de PR si respectiv ziua de media.

Ficare zi va gazdui cate doua conferinte in cadrul carora profesionalisti in domeniu vor sustine prezntari si vor raspunde intrebarilor publicului. In cadrul evenimentului vor fi prezenti reprezentanti ai celor mai prestigioase agentii de publicitate din Romania, reprezentanti ai clientilor, precum si personalitati media. Printre acestia se numara: Eusediu Margasoiu (Marketing Director Pepsi Americas), Mihai Ghyka (General Manager Inbev Romania), Adrian Preda (Creative Director Leo Burnett), Razvan Capanescu (Creative Director Publicis), Adrian Botan (Creative Director CEE McCann Erickson), Serban Alexandrescu (Creative Director Headvertising). Un invitat special la aceasta editie a AdRevolution este Paul Garrison, fostul Marketing Director al Coca Cola East Central Europe.