"Pana la urma cine a spus ca banii nu aduc fericirea nu a stiut exact unde sa mearga la shopping", sustine Cristian Francu, managing partner Klever Travel.
Pana nu demult la shopping mergeau romanii cu venituri peste medii. Multi cautau sa isi cumpere de afara haine de marca pentru a isi forma o imagine sau pentru a evita falsurile care abundau piata autohtona. Si, de ce sa nu recunoastem, au existat si inca exista multe branduri care inca nu se gasesc in tara.
In ultimii ani insa, romanii au prins gustul shoppingului ca si motiv principal al calatoriei. Posibilitatile de transport si tarifele acestora s-au inbunatatit odata cu intrarea pe piata a operatorilor low cost. in plus, atat clientii, cat si prestatorii de servicii au descoperit calendarul si mecanismul reducerilor in marile orase europene sau festivalurile precum cel din Dubai. "Excursiile de shopping isi au rostul chiar si in timpul sarbatorilor de iarna fiindca, daca in tara mai totul se scumpeste si promotiile sunt inselatoare, in majoritatea oraselor mari din Europa exista reduceri reale datorate volumului mult mai mare de cumparaturi din luna decembrie", este de parere Francu.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii au prins gustul shopping-ului in marile orase ale lumii.