A-ti parasi sotul care te-a dezamagit si te-a ranit crunt nu mai e suficient, iar spectacolul reputatului regizor german Thomas Ostermeier, prezentat sambata si duminica seara, la Sala Mare a Nationalului bucurestean, reflecta ruptura definitiva din psihologia femeii moderne. Meschinaria si lipsa de caracter ale partenerului cer sange si razbunare. A-l parasi, in varianta lui Henrik Ibsen, e prea putin in lumea franta din postmodernismul pe care-l traim acum.
Daca nu-ti mai respecti iubitul, acesta nu te mai merita si, mai mult, nu mai merita sa faca umbra pamantului. Cale de intoarcere nu mai exista, iar masurile extreme si radicale se impun. Dupa 120 de ani de la prima reprezentatie a acestei piese, prototip pentru miscarea de emancipare a femeii, spectacolul lui Ostermeier este cutremurator si convinge, desi gestul Norei de exasperare feminista sparge toate canoanele crestine.
Daca nu-ti mai respecti iubitul, acesta nu te mai merita si, mai mult, nu mai merita sa faca umbra pamantului. Cale de intoarcere nu mai exista, iar masurile extreme si radicale se impun. Dupa 120 de ani de la prima reprezentatie a acestei piese, prototip pentru miscarea de emancipare a femeii, spectacolul lui Ostermeier este cutremurator si convinge, desi gestul Norei de exasperare feminista sparge toate canoanele crestine.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Nora' care ucide.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Nora' care ucide.