Traficul infernal de pe soselele Bucurestiului a determinat o migratie acuta catre metrou, insa nici transportul de sub pamant nu este departe de realitatea de la suprafata. La jumatatea lunii octombrie, transportul subteran a fost folosit de o cifra-record de calatori: aproape 700 de mii in 24 de ore.
Problemele din subteran sunt diverse si multi bucuresteni sunt nemultumiti de conditiile de calatorie: trenurile intarzie, nu exista grupuri sanitare in statii si niciun sistem informatizat care sa anunte in cat timp ajung garniturile. Cu toate acestea, conducerea regiei de transport a anuntat ca din primavara anului viitor se scumpeste calatoria.
Problemele din subteran sunt diverse si multi bucuresteni sunt nemultumiti de conditiile de calatorie: trenurile intarzie, nu exista grupuri sanitare in statii si niciun sistem informatizat care sa anunte in cat timp ajung garniturile. Cu toate acestea, conducerea regiei de transport a anuntat ca din primavara anului viitor se scumpeste calatoria.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Metroul: mai scump, mai aglomerat.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Metroul: mai scump, mai aglomerat.