„Am vrut sa fac un film rece, farmaceutic, impecabil vizual, aproape fara emotii. Nu am o relatie prea buna cu Romania de azi, asa ca, deliberat si oarecum programatic, nu am vrut sa o arat in filmul meu. Ma intereseaza cu totul alte lucruri decat feliile de realitate. (...) Vizualul e pe primul loc in preocuparile mele. Actoria clasica, in acceptiunea curenta a termenului, nu ma interesaeza. Nu voi face niciodata „filme de actori”. Ma intereseaza prezenta unui individ mai mult decat jocul sau”.
Atatea tinte din focul catorva fraze polemice: la naiba cu „felia de viata”, tot acolo si cu actoria clasica, traiasca vizualul. Se poate spune ca autorul nu s-a abatut nici cu iota de la programul sau atat de raspicat enuntat. A vrut un film „film rece, farmaceutic, aproape fara emotii” si nu a dat gres.
Atatea tinte din focul catorva fraze polemice: la naiba cu „felia de viata”, tot acolo si cu actoria clasica, traiasca vizualul. Se poate spune ca autorul nu s-a abatut nici cu iota de la programul sau atat de raspicat enuntat. A vrut un film „film rece, farmaceutic, aproape fara emotii” si nu a dat gres.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Ingerul necesar' se joaca de-a v-ati ascunselea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Ingerul necesar' se joaca de-a v-ati ascunselea.