In urma cu un an, urmaream cu uimire si incantare, la Teatrul "Bulandra", prima opera semnata de Irinel Anghel pornind de la textul atat de special al piesei "Elizaveta Bam" de Daniil Harms, socant, tensionat, uneori naucitor, ceva intre su-realism si teatru absurd "avant la lettre", dar captivant de la primele replici pana la caderea cortinei finale.
Un spectacol unitar, dens, ingenios, regizat de Alexandru Tocilescu, in scenografia inspirata, perfect "acordata" unui asemenea discurs (Dragos Buhagiar), cu actori excelenti care s-au dovedit a fi si foarte muzicali, sustinand impecabil partitura dificila si solicitanta, dar de o calitate si un umor aparte scrisa de Irinel Anghel, lasand impresia unei insailari de franturi melodice fie din folclorul copiilor, fie din lucrari celebre sau din romante sentimentale si cantece revolutionare ce "sparg" recitativul conceput pe structuri ritmice complexe de mare efect.
Un spectacol unitar, dens, ingenios, regizat de Alexandru Tocilescu, in scenografia inspirata, perfect "acordata" unui asemenea discurs (Dragos Buhagiar), cu actori excelenti care s-au dovedit a fi si foarte muzicali, sustinand impecabil partitura dificila si solicitanta, dar de o calitate si un umor aparte scrisa de Irinel Anghel, lasand impresia unei insailari de franturi melodice fie din folclorul copiilor, fie din lucrari celebre sau din romante sentimentale si cantece revolutionare ce "sparg" recitativul conceput pe structuri ritmice complexe de mare efect.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Elizaveta Bam', o opera excelenta.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Elizaveta Bam', o opera excelenta.