Potrivit pasagerilor, avionul trebuia sa decoleze la 2.45 spre Tunisia , iar sejurul a fost contractat prin firma Kartago Tours. Anica Merisescu, unul din pasageri, a strans semnaturi pentru a da in judecata firma si sustine ca orele de asteptare au fost pentru majoritatea pasagerilor un cosmar. “Este inadmisibil. Au fost multi care au dormit cu capul pe mese, unii au stau ore in sir pentru ca nu sunt suficiente scaune. In plus era si frig si curent”, a spus, in aceasta dimineata, Merisescu.

Reprezentanta Khartago Tours, Monica Pop, a sosit la aeroport in jurul orei 9.00 pentru a imparti pasagerilor apa si sandwich-uri. Monica Pop a mai afirmat ca avionul pe care il asteptau pasagerii romani a fost redirectionat din cauza cetii, spre Budapesta. “Cand se va ridica ceata si vor fi create conditii pentru aterizare, avionul va veni iar pasagerii se vor imbarca spre Tunisia”, a declarat Pop.

Pasagerii spun insa ca ceata s-a instalat de abia la ora 5.00, cu circa doua ore mai tarziu decat ora la care era programat sa decoleze avionul.