"Saptamana aceasta avem materialele tiparite in ce priveste campania de publicitate", a declarat presedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), Mircea Oancea.

CSSPP a semnat deja contractul cu agentia de publicitate Papaya Advertising si va difuza incepand de luni clipurile audio si video ale campaniei publice de informare privind pensiile obligatorii. Campania va fi difuzata pe posturile publice de radio si TV (Radio Romania si TVR1) in regim de campanie sociala, cu gratuitate la difuzare, intre orele 10-12 si 16-18, informeaza NewsIn.

CSSPP, va expedia de asemenae, materiale informative tiparite, catre aproximativ 4 milioane de potentiali participanti la sistem, prin posta (direct-mailing). Scopul acestei campanii il reprezinta informarea corecta a cetatenilor cu privire la noul sistem de pensii. Participantii la program sunt incurajati in acelasi timp sa decida asupra unui fond de pensii privat.

In acest context, Gheorghe Barbu, presedintele Comisiei pentru Munca si Protectie Sociala din Camera Deputatilor, a afirmat ca toate contributiile participantilor la fondurile de pensii private obligatorii vor reprezenta, pana in 2008, 0, 17% din PIB.

Numarul persoanelor inscrise la un fond de pensii privat obligatoriu (pilonul II) va ajunge, dupa primul an de colectare, la 2,67 milioane de persoane, a mai adaugat Barbu, care a fost prezent la conferinta de lansare a pensiilor private.

"Fondurile de pensii le vor da celor care se asigura, elementul proprietate", a precizat Barbu, care a facut astfel, referire la beneficiile oferite participantiilor la pilonul II.