In Franta, caz unic in lume, filmele autohtone tin piept productiilor americane: 60a din ceea ce se difuzeaza in cinematografe sunt filme franceze. Este o „exceptie culturala” cu radacini in perioada postbelica, atunci cand americanii au pus conditii pentru a participa la refacerea Frantei.
Termenii erau frusti: „Filme americane contra paine”. Plini de inteligenta, cei care au acceptat targul au instaurat si o taxa de sprijinire a productiei cinematografice autohtone: spectatorul care mergea sa vada un film american platea un bilet din care o anumita cota revenea fondului de sustinere a creatiei cineastilor francezi.
Termenii erau frusti: „Filme americane contra paine”. Plini de inteligenta, cei care au acceptat targul au instaurat si o taxa de sprijinire a productiei cinematografice autohtone: spectatorul care mergea sa vada un film american platea un bilet din care o anumita cota revenea fondului de sustinere a creatiei cineastilor francezi.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului '4,3,2', pro si contra avort.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului '4,3,2', pro si contra avort.