Festivalierii de pe insula Lido au fost primii care au inghitit portia consistenta de razboi pe care o rezerva producatorii de la Hollywood publicului american, pana la sfarsitul anului. Vineri si sambata, la Mostra venetiana s-au prelungit cozile la bilete pentru premiera mondiala a doua filme despre conflictul din Irak: o docu-fictiune de Brian De Palma, „Redacted”, si o drama de Paul Haggis, „In the Valley of Elah”.
Ambele pun in discutie efectele razboiului din Irak si isi propun sa aduca poporul american cu picioarele pe pamant, o tentativa similara cu cea din timpul conflictelor din Vietnam. „Razboiul nu mai poate fi aratat la fel cum o faceam in anii '60, pentru ca cenzura exista pretutindeni”, constata producatorul lui „Redacted”, Jason Kliot.
Ambele pun in discutie efectele razboiului din Irak si isi propun sa aduca poporul american cu picioarele pe pamant, o tentativa similara cu cea din timpul conflictelor din Vietnam. „Razboiul nu mai poate fi aratat la fel cum o faceam in anii '60, pentru ca cenzura exista pretutindeni”, constata producatorul lui „Redacted”, Jason Kliot.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Venetia descopera ororile Irakului.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Venetia descopera ororile Irakului.