In urma discutiilor, Consiliul National al Rectorilor (CNR) si reprezentantii Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului (MECT) au ajuns la concluzii comune pe marginea unor capitole ale proiectului. S-a decis ca finantarea sa nu mai fie facuta in raport cu numarul studentilor, cum este acum, ci in raport cu costurile reale.
Functiile didactice universitare, de asemenea un subiect discutat, vor fi tot in numar de cinci - preparator, asistent, lector, conferentiar si profesor, dar nu in fiecare universitate. Senatul fiecarei universitati va stabili care posturi didactice sunt necesare in procesul didactic.
Functiile didactice universitare, de asemenea un subiect discutat, vor fi tot in numar de cinci - preparator, asistent, lector, conferentiar si profesor, dar nu in fiecare universitate. Senatul fiecarei universitati va stabili care posturi didactice sunt necesare in procesul didactic.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Finantarea universitatilor, in raport cu costurile reale.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Finantarea universitatilor, in raport cu costurile reale.