Pentru a intra in posesia presupusului premiu sau a contravalorii in bani a acestuia, persoanele contactate ar fi trebuit sa cumpere cartele reincarcabile pentru telefoane mobile sau sa achite contravaloarea livrarii premiului la domiciliu.
Compania Metro Cash&Carry Romania a demarat o actiune de prevenire a clientilor despre acesti falsi reprezentanti Metro, care nu au niciun fel de legatura cu actiunile de marketing intreprinse de companie.
Compania Metro Cash&Carry Romania a demarat o actiune de prevenire a clientilor despre acesti falsi reprezentanti Metro, care nu au niciun fel de legatura cu actiunile de marketing intreprinse de companie.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Clientii Metro inselati cu false promotii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Clientii Metro inselati cu false promotii.