La 67 de ani de la retragerea trupelor romanesti din Basarabia, care se implinesc in iunie-iulie anul acesta, retorica „podului de flori” si a „fratilor de peste Prut” sta inca in picioare, dar e golita de sens.
Cinci dintre tinerii scriitori si regizori basarabeni cu succes in Romania povestesc ca drumul Republica Moldova-Romania e cu dublu tais: i-a facut cunoscuti si apreciati in mediul artistic, dar le-a lasat un gust amar. Orice adoptie fericita pare ca vizeaza mai mult opera decat autorul: omul in carne si oase nu trece „podul de flori”, ci granita, un fel de „sperietoare” in ultimii ani.
Cinci dintre tinerii scriitori si regizori basarabeni cu succes in Romania povestesc ca drumul Republica Moldova-Romania e cu dublu tais: i-a facut cunoscuti si apreciati in mediul artistic, dar le-a lasat un gust amar. Orice adoptie fericita pare ca vizeaza mai mult opera decat autorul: omul in carne si oase nu trece „podul de flori”, ci granita, un fel de „sperietoare” in ultimii ani.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Artistii basarabeni, 'strainii necesari'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Artistii basarabeni, 'strainii necesari'.