O masina cu propulsie hibrida si cu tractiune integrala, conceputa si construita integral la Iasi, i-ar putea interesa pe specialistii in motoare ecologice din industria auto. Inventia apartine unui grup de trei absolventi ai Facultatii de Mecanica, sectia Autovehicule Rutiere, a Universitatii Tehnice "Gheorghe Asachi".
Tinerii si-au prezentat proiectul, in urma cu cateva zile, la proba practica a examenului de licenta. "Motorul propus de studentii mei, cu propulsie hibrida, electrica si pe benzina, reprezinta prima realizare inginereasca de acest tip din Romania", a spus profesorul Radu Gaiginschi, coordonatorul lucrarii de licenta.
Tinerii si-au prezentat proiectul, in urma cu cateva zile, la proba practica a examenului de licenta. "Motorul propus de studentii mei, cu propulsie hibrida, electrica si pe benzina, reprezinta prima realizare inginereasca de acest tip din Romania", a spus profesorul Radu Gaiginschi, coordonatorul lucrarii de licenta.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Masina viitorului.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Masina viitorului.