In decorurile sugestive semnate de Eugenia Taratescu-Jianu si elegantele costume moderne imaginate de Emanuela Gavrila, spectacolul s-a derulat fluent, cu verva si suplete.
Daruita operetei, soprana Daniela Vladescu a debutat cu succes intr-un rol diferit de cele abordate anterior, conturand personajul Hanna Glavary cu sensibilitate, o nota de tristete, dar si de farmec, aspecte regasite deopotriva in cantul expresiv si in jocul sau scenic nuantat. Parteneri i-au fost si colegi de la Teatrul de Opereta din Bucuresti - Stefan Popov in Danilo, mobil, carismatic, rezolvand cu acuratete partitura vocala si proza ampla, alaturi de Bogdan Caragea, actor cu multiple valente, reusind un Negus credibil, echilibrat si firesc -, precum si artisti ai Operei constantene - basul Constantin Acsinte, un baron Zeta simpatic, dar care in conceptia regizoarei nu mai este nici "ramolit", nici nauc, ceea ce limiteaza paleta expresiva si "de efect" a personajului -, tanara Madalina Diaconescu - dezinvolta Valencienne, cu glas placut, o aparitie scenica pe masura si real talent pentru un gen atat de pretentios - sau Tatiana Gadalean in Silvia; de fapt, intreaga distributie s-a implicat cu placere in creionarea unor prototipuri amuzante, tinerele "de la cabaret" dovedindu-se si dansatoare pline de verva, evoluand alaturi de balerine in coregrafia adecvat gandita de Catalin Hantiu.
Daruita operetei, soprana Daniela Vladescu a debutat cu succes intr-un rol diferit de cele abordate anterior, conturand personajul Hanna Glavary cu sensibilitate, o nota de tristete, dar si de farmec, aspecte regasite deopotriva in cantul expresiv si in jocul sau scenic nuantat. Parteneri i-au fost si colegi de la Teatrul de Opereta din Bucuresti - Stefan Popov in Danilo, mobil, carismatic, rezolvand cu acuratete partitura vocala si proza ampla, alaturi de Bogdan Caragea, actor cu multiple valente, reusind un Negus credibil, echilibrat si firesc -, precum si artisti ai Operei constantene - basul Constantin Acsinte, un baron Zeta simpatic, dar care in conceptia regizoarei nu mai este nici "ramolit", nici nauc, ceea ce limiteaza paleta expresiva si "de efect" a personajului -, tanara Madalina Diaconescu - dezinvolta Valencienne, cu glas placut, o aparitie scenica pe masura si real talent pentru un gen atat de pretentios - sau Tatiana Gadalean in Silvia; de fapt, intreaga distributie s-a implicat cu placere in creionarea unor prototipuri amuzante, tinerele "de la cabaret" dovedindu-se si dansatoare pline de verva, evoluand alaturi de balerine in coregrafia adecvat gandita de Catalin Hantiu.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Vaduva...' de cursa lunga.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Vaduva...' de cursa lunga.