"Aceasta expresie vine din politetea gresit inteleasa a poporului roman. Nu deranjezi pe nimeni atata vreme cat motivul de apel este unul care merita a fi ascultat", spune trainerul Bogdan Grosu, consultant Telephone Doctor Romania care tine cursul "Comunicarea la telefon" in cadrul programului Qualians. El considera ca simpla folosire a cuvantului poate sa ii dea celuilalt impresia ca deranjezi.
A doua mare greseala este faptul ca nu este verificata disponibilitatea celuilalt de a vorbi. Alteori, atunci cand se face aceasta verificare se utilizeaza intrebari nepotrivite "Aveti o secunda?" sau "Aveti doua minutele?". Grosu crede ca cea mai potrivita formula de verificare a disponibilitatii este: "Puteti vorbi acum?". De asemenea, in multe cazuri interlocutorul solicita cateva momente pentru discutie si apoi lungeste convorbirea la nesfarsit. Locul trei este ocupat de catre "destinatarul" unui apel telefonic.
A doua mare greseala este faptul ca nu este verificata disponibilitatea celuilalt de a vorbi. Alteori, atunci cand se face aceasta verificare se utilizeaza intrebari nepotrivite "Aveti o secunda?" sau "Aveti doua minutele?". Grosu crede ca cea mai potrivita formula de verificare a disponibilitatii este: "Puteti vorbi acum?". De asemenea, in multe cazuri interlocutorul solicita cateva momente pentru discutie si apoi lungeste convorbirea la nesfarsit. Locul trei este ocupat de catre "destinatarul" unui apel telefonic.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce greseli facem atunci cand comunicam la telefon.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce greseli facem atunci cand comunicam la telefon.