In cuprinsul celor 223 de pagini, autorul si-a propus sa nareze povestea campaniei derulate de TVR in perioada 27 mai - 21 octombrie 2006.
Cartea rememoreaza secvente ale acestui amplu proiect cultural, pornind de la coordonatele formatului initial de la BBC, trecand prin aventura mondiala a controversatului program de televiziune si prezentand date comparative despre topurile realizate de diferite tari.
Cartea rememoreaza secvente ale acestui amplu proiect cultural, pornind de la coordonatele formatului initial de la BBC, trecand prin aventura mondiala a controversatului program de televiziune si prezentand date comparative despre topurile realizate de diferite tari.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului TVR si Editura Trei lanseaza cartea 'Mari Romani'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului TVR si Editura Trei lanseaza cartea 'Mari Romani'.