Centrele comerciale ar putea avea birouri specializate pentru rezolvarea "pe cale amiabila si operativ" a nemultumirilor clientilor. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a stabilit, de principiu, cu reprezentanti ai mai multor complexuri, infiintarea acestora. In magazinele Metro, Auchan, Kaufland si La Fourmi, infiintarea centrelor ar putea incepe de astazi. Pentru restul centrelor comerciale, o decizie urmeaza sa fie luata dupa incheierea discutiilor, la sfirsitul saptaminii viitoare.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Birouri de reclamatii in supermarketuri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Birouri de reclamatii in supermarketuri.