Nationalul bucurestean este o adevarata uzina: are 500 de angajati, dintre care 101 numai actori. Un astfel de teatru-mamut este destul de dificil de manageriat, mai ales cind vrei sa iesi dintr-o anume autosuficienta impregnata de sintagma "prima scena a tarii". Pentru a-i tine pe artisti in priza, pe model occidental, Caramitru a renuntat la regizorii angajati, hotarit fiind sa lucreze doar cu directori de scena invitati.
Acestia isi aleg actorii strict pe baza de auditii, acest lucru creind o concurenta benefica printre actorii teatrului. Noutatile inceputului de an vor fi: "Jocul ielelor" de Camil Petrescu, in regia lui Claudiu Goga, "Viata mea sexuala" de Cornel George Popa, piesa contemporana ce a primit Premiul UNITER, in regia lui Sorin Militaru.
Acestia isi aleg actorii strict pe baza de auditii, acest lucru creind o concurenta benefica printre actorii teatrului. Noutatile inceputului de an vor fi: "Jocul ielelor" de Camil Petrescu, in regia lui Claudiu Goga, "Viata mea sexuala" de Cornel George Popa, piesa contemporana ce a primit Premiul UNITER, in regia lui Sorin Militaru.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Teatrul Mare are ambitii pe masura.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Teatrul Mare are ambitii pe masura.