Ministrul culturii si cultelor, Adrian Iorgulescu, nu a fost convins ca firma care a castigat licitatia pentru campania de promovare a programului "Sibiu 2007" isi merita banii acordati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC). Iorgulescu a mai dat un dead-line pana la inceputul lunii octombrie. De asemenea, ministrul e suparat ca nici macar despre evenimentele externe de promovare, incepute deja, nu stie absolut nimic pentru ca nu a fost informat, ci doar a "auzit" ca au "iesit bine".
In cea mai recenta vizita la Sibiu, ministrul culturii si cultelor, Adrian Iorgulescu, si-a mentinut pozitia critica la adresa firmei GAV Scholz&Friends, responsabila de promovarea Sibiului pentru 2007, acuzand-o de prea multa "discretie". "Daca lucrurile nu se petrec cum trebuie, exista modalitati pe care le-am evocat deja. Sper sa nu fie necesar si lucrurile sa mearga intr-o directie pozitiva, pentru ca instrumentul pe care il am la dispozitie este cel al anularii contractului", a declarat Adrian Iorgulescu.
Ministrul a reprosat firmei GAV ca nu si-a respectat promisiunea de a-si face cunoscut planul de campanie in primele zile ale lunii septembrie. "Firma respectiva s-a angajat, intr-o conferinta de presa la care am participat si eu, dupa ce a castigat contractul, ca la inceputul lunii septembrie va veni in fata mediei si isi va prezenta proiectele, lucru care nu s-a intamplat. Vreau sa vad ca lucrurile se misca", a spus, citat de Mediafax, ministrul culturii.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ministrul Iorgulescu, inca sceptic vizavi de promovarea Sibiului pentru 2007.