Directorul Administratiei Strazilor, Elena Ghineraru, a declarat, ca, pana la aceasta data, constructorul va avea sarcina sa reglementeze si suprafetele valurite ale carosabilului nou, indelung criticate de soferi. "S-au facut expertize si vom actiona si la montarea acelor rosturi de dilatatie care vor elimina denivelarile pe care le invoca conducatorii auto. Acest tip de lucrari se vor face inclusiv noaptea si vor fi terminate pana la 1 septembrie", a spus Ghineraru.

Reprezentantul municipalitatii a subliniat ca termenul de finalizare a tuturor lucrarilor este 31 octombrie a.c, cand vor trebui incheiate si celelalte lucrari la borduri, trotuare, zone neafectate de circulatie. Podul Grant a intrat pe 15 martie in reparatii. Expertiza tehnica efectuata de specialistii Primariei Capitalei a aratat ca este nevoie ca podul sa fie consolidat, armaturile de rezistenta fiind degradate si cu fisuri. Podul Grant este construit in anul 1982 si nu are probleme majore de rezistenta dar suporta zilnic un trafic auto intens, fiind principala legatura intre partea de sud si cea de vest a orasului. El a suferit in 1992 -1994 o modificare majora cand s-a introdus calea de rulare a tramvaiului 41. Introducerea liniei de tramvai a ingustat calea de rulare pentru autovehicule, aglomeratia devenind un motiv in plus pentru degradarea podului.