Directorul Adminstratiei Strazilor, Elena Ghineraru, a declarat ca, pana la aceasta data, constructorul va avea sarcina sa reglementeze si suprafetele valurite ale carosabilului nou, indelung criticate de soferi. "S-au facut expertize si vom actiona si la montarea acelor rosturi de dilatatie care vor elimina denivelarile pe care le invoca conducatorii auto. Acest tip de lucrari se vor face inclusiv noaptea si vor fi terminate pana la 1 septembrie", a spus Ghineraru.

Reprezentantul municipalitatii a subliniat ca termenul de finalizare a tuturor lucrarilor este 31 octombrie a.c, cand vor trebui incheiate si celelalte lucrari la borduri, trotuare, zone neafectate de circulatie. Podul Grant a intrat pe 15 martie in reparatii. Expertiza tehnica efectuata de specialistii Primariei Capitalei a aratat ca este nevoie ca podul sa fie consolidat, armaturile de rezistenta fiind degradate si cu fisuri. Pe Podul Grant circula zilnic mii de masini. Traficul este infernal mai ales dimineata, intre orele 7 si 10, si dupa-amiaza, intre 14 si 20. Pe Podul Grant circula si linia de tramvai 41, modernizata cand Traian Basescu era primar al Capitalei, devenind prima linie de metrou usor din Bucuresti.