Personajul Garcea, interpretat de Mugur Mihaescu, care a fost in centrul campaniei promotionale pentru politele RCA desfasurate de Asirom, a avut o contributie importanta la cresterea vanzarilor de astfel de polite. "Scopul campaniei promotionale a fost acela de a prezenta avantajele incheierii asigurarii obligatorii de raspundere civila auto la Asirom. S-a apelat la un personaj cu o popularitate imensa, Garcea, intruchiparea imaginii politistului, cu care conducatorul auto se afla in permanenta opozitie", a declarat in cadrul unei conferinte de presa Steluta Racolta, director executiv de vanzari in cadrul Asirom. Potrivit acesteia, contrastul intre seriozitatea ofertei Asirom si comicul replicilor personajului l-au determinat pe spectator sa se situeze de aceeasi parte a baricadei cu asiguratorul, partenerul care il protejeaza in momentele dificile de stresul pe care-l presupune accidentul auto. In perioada decembrie 2004 - 2 februarie 2005, Asirom a inregistrat o crestere a numarului de polite RCA cu 10 la suta comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Garcea a impulsionat vanzarile Asirom de polite RCA.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Garcea a impulsionat vanzarile Asirom de polite RCA.