Convorbirile telefonice gratuite, pe care operatorii de telefonie mobila le folosesc drept "momeala" pentru a atrage clienti, au sucit mintile romanilor ceva mai "stramti" la buzunare. Cel mai nou furnizor de servicii pe piata telecomunicatiilor mobile, Cosmote, a reusit sa "sparga piata" printr-o oferta care incomodeaza concurenta si pune pe jar utilizatorii retelei de telefonie mobila. Cateva mii de bucuresteni s-au calcat numai ieri in picioare la sediile Cosmote, speriati ca nu vor mai prinde "noile cartele Prepay care ofera lunar 2.000 de minute gratuite". "Am venit si zilele trecute, dar am ajuns tarziu si deja se terminase stocul (...). Azi (n.red - ieri) m-am trezit la sase dimineata, sa fiu prima", ne-a spus Ana-Maria, "studenta, fara posibilitati materiale prea mari".

Oferta Cosmote este pusa la dispozitia clientilor pe parcursul intregii luni, astfel ca cei care reusesc sa intre in posesia cartelelor reincarcabile, beneficiaza lunar, timp de 12 luni, de 2.000 de minute gratuite in retea, la un pret de doar trei euro. Numai la sediul Cosmote din Piata Romana au fost vandute ieri, pana la orele pranzului, aproximativ 1.000 de astfel de cartele. "Este incredibil ce se intampla (...) este practic imposibil sa tinem pasul cu clientii care se calca pe picioare de teama sa nu ramana fara cartele", a spus Roxana Mindricel, reprezentant vanzari Cosmote.