43% din soferii care isi vor achizitiona un autoturism in perioada urmatoare il vor achita cu banii jos iar 41% in leasing.
Internetul a devenit principala sursa de informare in decizia privitoare la achizitia unui autoturism, aproape 64% din soferi declarand ca internetul este primul loc unde cauta informatii referitoare la automobile. Pe locul 2, se situeaza vizitarea dealerilor iar pe locul 3 presa de specialitate.
Masinile germane detin in continuare suprematia in preferintele romanilor.
La intrebarea: "Care este cea mai buna masina noua pe care ati putea sa o achizitionati cu un buget dat?" soferii intervievati au pozitionat pe locurile fruntase preponderent masini de productie germana.
Iata clasamentul pentru un buget (CIP) de 15.000 Euro
1. Volkswagen, cu 19% din raspunsuri
2. Skoda, cu 17% din raspunsuri
3. Renault, cu 15% din raspunsuri
Cea mai buna masina de 25.000 Euro (CIP)
1. Volkswagen, cu 29% din raspunsuri
2. Audi, cu 13% din raspunsuri
3. BMW, cu 11% din raspunsuri
Cea mai buna masina de 50.000 Euro (CIP)
1. BMW, cu 28% din raspunsuri
2. Mercedes, cu 18% din raspunsuri
3. Audi, cu 11% din raspunsuri
In clasamentele de mai sus, soferii au declarat ca principalele criterii in alegerea marcilor auto sunt (in ordine):
- calitatea fabricatiei
- consumul
- designul exterior
- motorizarea (diesel/benzina)
- spatiul interior (capacitatea portbagajului)
- valoare de revanzare
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 46% din soferii bucuresteni isi vor cumpara o masina in 2006.