Cu mic cu mare, inca de la deschiderea portilor complexului Turbohalle din cartierul Militari, tinerii au umplut sala principala de unde era transmis in timp real, pe mai multe proiectoare, ceea ce se petrecea pe “campul de batalie” al celor trei competitii unde gamerii erau implicati: Counter-Strike 1.6, StarCraft2 si League of Legends.

Organizatorii evenimentul spun ca nu se asteptau sa fie atat de bine primit de public, lucru care s-a reflectat si in numarul mare de bilete pe care au reusit sa le vanda pe parcursul celor doua zile de competitii sportive.

“Ne asteptam sa vindem undeva la 200-300 de bilete la inceput, insa au fost achizitionate peste 4.000 de tichete de acces in cele doua zile ale competitiei. Acest lucru arata ca astfel de evenimente atrag foarte multa lume, dar este un proiect la care s-a muncit enorm – a fost un efort atat material cat si o lupta de convingere pe care a trebuit sa o ducem. Investia pentru a putea aduce acest eveniment in Romania s-a ridicat la peste 70.000 de euro”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Silviu Stroie, presedinte ComputerGames si PGL si totodata organizatorul evenimentului de la Bucuresti.

Citeste mai multe pe Wall-Street.ro.